بنر 468 در 60

فروشگاه فایل

فایل های قابل دانلود شامل جزوه، پاورپوینت،پرسشنامه،نرم افزار،نمونه سوالات،تحقیق

فروشگاه فایل

فایل های قابل دانلود شامل جزوه، پاورپوینت،پرسشنامه،نرم افزار،نمونه سوالات،تحقیق

فروشگاه فایل شامل جزوه، پاورپوینت، پرسشنامه، نرم افزار، نمونه سوالات، تحقیق.پس از پرداخت موفق لینک دانلود بطور خودکار در اختیار شما قرار می گیرد. موفق باشید.

  • ۰
  • ۰

مختصری از متن:

ساختمان بر صفّه‌ای دوار (هماهنگ با فرم منحنی ساختمان) نشسته است. پله‌ها، آب نماها و سکوهایی که گرداگرد این صفّه قرار گرفته‌اند نیز منحنی هستند؛ اما این فرم‌های منحنی در طرح محوطه به-‌راحتی با صحن شمالی و فضاهای باز اطراف پیوند نمی‌یابند. به عبارت دیگر، این امواج منحنی که از بنای مدور تئاتر آغاز و در محوطه‌ی باز منتشر می‌شوند، با فاصله گرفتن از بنا رفته رفته محو می‌شوند.

از آنجایی‌که ساختمان در جنوبی‌ترین محدوده‌ی زمین پارک دانشجو طراحی شده، صحن به‌ وجود آمده در آن، موجب می‌شود که منظر گسترده‌تری برای رهگذران چهارراه و خیابان به سوی بنای تئاتر مهیا شود. ساختمان تئاتر که به دلیل ارتفاع، بزرگی زیاد و شکل و شمایل متفاوتش در میان همسایگان خود کاملاً متمایز است، به واسطه‌ی وجود این صحن وسیع اهمیت بیشتری نیز پیدا می‌کند. سیمای بیرونی ساختمان تئاتر شهر به صورت حجم استوانه ای بزرگی طراحی شده، که رواقی برگرد آن نشسته است.

این رواق عبارت است از ردیف ستون های کشیده و بلند با قاعده ستاره سه پر که گرداگرد ساختمان چرخیده و با تیرهای خمیده متقاطع در بالا، سقف پیش آمده و ظریف و کم ضخامت بنا را بر پا نگه داشته است....

 


پاورپوینت بررسی معماری تئاتر شهر علی سردار افخمی ،39 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

تاریخچه 
گروه طراحی
 مساحت
 موقعیت  
کانسپت طرح 
پلان ساختمان 
ویژگی ساختمان تئاتر شهرتهران

طرح ساختمان

چالش اصلی طراحی
محوطه و سایت
ریزفضاها
سیمای بیرونی
تزئینات تئاتر شهر
پلان طبقات
سایت پلان
نما
و...

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی