بنر 468 در 60

فروشگاه فایل

فایل های قابل دانلود شامل جزوه، پاورپوینت،پرسشنامه،نرم افزار،نمونه سوالات،تحقیق

فروشگاه فایل

فایل های قابل دانلود شامل جزوه، پاورپوینت،پرسشنامه،نرم افزار،نمونه سوالات،تحقیق

فروشگاه فایل شامل جزوه، پاورپوینت، پرسشنامه، نرم افزار، نمونه سوالات، تحقیق.پس از پرداخت موفق لینک دانلود بطور خودکار در اختیار شما قرار می گیرد. موفق باشید.

  • ۰
  • ۰

مختصری از متن:

ساختمان آرمیتا ( بخارست) جز نخستین نمونه های اداری بلند مرتبه پس از انقلاب می باشد که با توجه به مسائل و مشکلات موجود در آن دوره توانست تا با بهره گیری از توان مهندسان ایرانی نتیجه ای قابل قبول را حاصل نماید و با گذشت 20 سال از ساخت آن کماکان به عنوان بنایی شاخص در شهر تهران مورد توجه قرار گیرد.

تمرکز خدمات و زون بندی در بناهای اداری در واقع از ضرورت های طراحی این بناهاست و عدم رعایت این قواعد، معمولا به دلیل عدم آشنائی به موضوع و نهایتاً عدم پذیرش کارفرما صورت می پذیرد، در مورد این ساختمان نیز، رضایت کارفرمایان، بعد از سفر به کشورهای صنعتی و بازدید ساختمانهای اداری روز دنیا و سیستم اداره آنها فراهم شد.

برج آرمیتا، از ترکیب احجام متنوعی ، شکل گرفته است . طرح کلی این بنا را می‌توان منشوری با پلان ۱۶ضلعی منتظمی فرض کرد، که در طبقات فوقانی به حجم گنبدی شکل می رسد.... 

 

پاورپوینت بررسی معماری ساختمان اداری آرمیتا ؛ 27 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

گروه طراحی
 مساحت
 موقعیت 
بررسی حجم

بررسی برنامه فضایی عناصر بنا

چیدمان فضاها
بررسی سبک و روحیه حاکم بر بنا
مصالح
تحلیل و ارزیابی نماهای بنا
پلان طبقات
نما
و...

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی