بنر 468 در 60

فروشگاه فایل

فایل های قابل دانلود شامل جزوه، پاورپوینت،پرسشنامه،نرم افزار،نمونه سوالات،تحقیق

فروشگاه فایل

فایل های قابل دانلود شامل جزوه، پاورپوینت،پرسشنامه،نرم افزار،نمونه سوالات،تحقیق

فروشگاه فایل شامل جزوه، پاورپوینت، پرسشنامه، نرم افزار، نمونه سوالات، تحقیق.پس از پرداخت موفق لینک دانلود بطور خودکار در اختیار شما قرار می گیرد. موفق باشید.

  • ۰
  • ۰

مختصری از متن:

به خوبی می توان تمایل طراحان به بهره مندی ازفرم های ارگانیک معماری و ارتباط شان با زندگی را در این بنا مشاهده کرد. منحنی ها و شیب هایی که درسقف و کف این بنا ظاهر می شوند ضمن تاکید بر وجهه ارگانیک ساختمان، فضاهای داخلی را تعریف می کنند. شیب های ملایم تپه مانند، تمام سطوح را در می نوردند و تکرار پاسیوهایی با اندازه های مختلف را میتوان این طور قلمداد کرد که این موج ها گرد فضاهای منفی در حرکت هستند؛ نگهدارنده های سقف به شکل حداقلی دیده می شوند و در بسیاری نقاط ستون های لاغر سفید رنگی هستند که به ایجاد حس سبکی و سیالیست فضاها افزوده اند.

یکی از ویژگی های چشمگیر بنا استفاده وسیع از بتن و شیشه و یک فضای سیال  برای  دانشجویان می باشد که در کمتر بنایی به چشم میخورد.ریوئه نیشی زاوا روی ارتباط مابین شکل ها ارگانیک درمعماری وزندگی انسان اظهارات جالبی می کند.

 

پاورپوینت تحلیل مرکزآموزشی رولکس  ، 36 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

معرفی پروژه 
گروه طراحی
موقعیت
مساحت
ویژگی های طرح
بررسی فرم
ریزفضاها
پلان
نما

پوسته های ساختمان

نورگیری 
ویژگی معماری 
ورودی 
و....

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی